BOVA FHD 380, Barborka
Klimatizovaná BOVA, s WC, kuchyňkou, dvěma lednicemi audio a videopřehrávačem a pohodlným interiérem. Motor o výkonu 380k Vás přepraví klidně k moři nebo do nejvyšších hor.
53+2 míst, bezpečnostní pásy na všech sedadlech. Délka 13m, výška 3.6m, 18t, emisní třída EURO 3, tažné zařízení.
SOR C9.5 TOUR, Sorrynka
Menší autobus české výroby, vybaven pohodlnými zájezdovými sedačkami s bezpečnostními pásy a je vhodný na kratší a střední tratě, kde Vás uspokojí nižší cenou za přepravu s udržením slušného komfortu.
35+2 míst, bezpečnostní pásy na všech sedadlech. Délka 9.5m, výška 3m, 12t, emisní třída EURO 2, tažné zařízení.
MERCEDES BENZ O309 D (veterán, historický autobus)
Vyráběn v letech 1968-1985 (náš model je facelift 1972), v ČR provozovala pár kusů c.k. ČEDOK, mj. si zahrál v seriálu Arabela nebo filmu Jára Cimrman ležící spící.
Celková hmotnost 6.2t, extrémní výkon 62 kW, max rychlost 80 km/h (podle velikosti kopců a síly protivětru :), obsaditelnost: řidič + 20 míst + 5 sklápěcích do uličky
.
Naše historie, aneb vozy které bohužel již nemáme ...
(tato čára odděluje minulost a současnost .. to je holt život)
ORANŽOVÝ EXPRES - Kateřina
V letech 2019-2021 jsme vymazlili autobus Karosa C734. Jmenuje se Kateřina. Náš vůz provozovala v letech 1995-2015 SAD Dunajská Streda, 2016-2019 obec Kráľov Brod a od roku 2019 my. V listopadu 2020 získal oranžovo bílé zbarvení, interier je červený, doladili jsme detaily a poskytuje pohodlnou jízdu v krásném prostředí. Zatmavená otevírací okna a polohovací sedačky s dostatkem místa zaručují pohodlné cestování. A zvuk motoru LIAZ, to je zkrátka nepřekonané. Vůz prodán na konci roku 2021 zpět na Slovensko :). Ten prodej mě mrzí už teď, bohužel všechno nejde :(
Iriska, LC 956
Karosa LC 956, celočalouněná, s automatickou klimatizací. Bus s motorem IVECO 228kW a 6 stupňovou převodovkou plní emisní normu EURO 3. Provozováno v roce 2022. Super stroj!
BOVA, Bílá paní
V roce 2019 jsme provozovali tzv. nízkou BOVU. Autobus dostal jméno "Bílá paní". Autobus holandského výrobce jsme koupili bohužel hodně shnilý. Po částečné opravě, která nás vysála finančně i fyzicky, jsme odjeli sezónu a následně byl prodán do Prahy. Znalci si ho všimli v seriálu Specialisté, epizoda Únos autobusu, na což jsme byli mnohými upozorněni, že naše Bova je v televizi, takže vím a mám radost, že Bílá paní žije a je z ní slavná herečka. Jezdilo se s ní moooc hezky :)
ŠL 11
Ešelka. Můj první autobus... Zachránili jsme ji v poslední chvíle na Slovensku, šrotárovi z lopaty. Už byla nachystaná do hutí .... Přitom, tak hezká, relatinvně zdravá. Poklad. Opustil nás v říjnu 2011. Ale kdo by po ní i nadále toužil (stejně jako já), může se s ní potkat při návštěvě Regionálního muzea Vysoké Mýto. Samozřejmě, že dneska vím, že to byla veliká hloupost ji prodat, nicméně, tenkrát to prostě řešilo situaci ...
Nejdelší zájezd - Lešany 21. 5. 2011 (390 km), nejdelší sólo cesta byla kupní, přímo mezinárodní: Šala-Galanta-Trnava-Hodonín-Břeclav-Valeč (236 km), poslední cesta v našem klubu byla s valečskou fotbalovou přípravkou do Radkovic 9-10-11-12 (devátého desátý, roku 11, ve 12h :o)
.
.